Inox kapije, inox spoljašnje ograde

Firma Hromos pravi je izbor za inox kapije i inox spoljašnje ograde, jer lepo opremljene kuće ili zgrade imaju i potrebe za kvalitetnom ogradom i kapijom.

Postoje razni oblici, razni materijali, različiti dizajni ali jedno je sigurno, dobra ograda i kapija od kvalitetnog materijala odaje utisak i daje na kvalitetu života unutar tih građevina.

Spoljašne ograde od inoxa i kapije od inoxa daju poseban pečat Vašem uživanju.

Inox je nerđajući čelik, kako ga često nazivaju, i legiran je hromom i niklom. Kao takav veoma je zahvalan, prvo zbog estetskog izgleda ali i zbog održavanja, što je najčešće problem kod drugih materijala od kojih su napravljene ograde i kapije.
U lepo upakovanom dvorištu i sa kvalitetnom inox ogradom koja privlači pažnju prolaznika, inox se izdvaja kao materijal koji daje i na estetici.
Prednosti takvih inox ograda i inox kapija je u tome što su elegantne i otpornije su od nekih drugih materijala. Za bolji vizuelni efekat mogu se kombinovati sa drugim materijalima i detaljima…

Elegantan izgled inox ograda omogućava se poliranjem do visokog sjaja, brušenjem, matiranjem ili četkanjem.
Ovakve ograde i kapije su otporne na rđu i koroziju, kao i na visoke temperature.
Trajne su i nema potrebe za nekom od zaštita.

Inox ograde i inox kapije imaju savršen spoj čvrstoće i težine.
Mnogi će reći da je sve tačno ali da imaju jedan nedostatak, da nisu baš jeftino rešenje ako želite da uštedite na ogradi ili kapiji. Ali pomislite na elegantnost kojom zrače i na minimalno održavanje, a znamo da su izložene raznim spoljnim uticajima, i sve će se promeniti u njihovu korist.
Zato je najbolja preporuka za inox spoljašne ograde i inox kapije proizvođač HROMOS.

Hromos je porodično preduzeće, iz Trstenika, osnovano 2002. godine, koje se bavilo od samog početka obradom inox-a.
Projektovanje, proizvodnja i izvođenje radova prema specifičnim zahtevima kupaca na lokalnom području, pa zatim i drugim delovima Republike Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Vizija je da profesionalan odnos prenesu na tržište Evropske unije.

Zahvaljujući dobrom odnosu cene i kvaliteta usluga i proizvoda, trude se da dopru do sve većeg broja kupaca kako iz Srbije tako i iz inostranstva.
Cilj kompanije je da u što kraćem periodu postanu prepoznatljivi i stvore svoj brend, kao i da zauzmu jedno od liderskih pozicija u ovom poslu.